Belasting na corona

Belasting na corona

Ik heb op 6 maanden 2 belastingsbrieven in moeilijke tijden.

0 donaties
€ 0 van € 3.500 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Hallo 

ik heb 2 maal belastingen moeten bij betalen, mijn laatste brief is 5279€ waarvan ik 3500€ te kort heb. Door Corona kan ik niet bijwerken om deze te betalen en heb ik hulp nodig. De mensen die mij steunen ben ik bereid de terug te vergoeden.

op 10-02-2022 gestart
599x bekeken

Actie georganiseerd door:

Patrick Van Overmeire

Patrick Van Overmeire

0 donaties
€ 0 van € 3.500 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 10-02-2022 gestart
599x bekeken