Bezoek weeshuis Sri Lanka kerstvakantie 💛
Samen met onze kids steunen we een weeshuis in Sri Lanka met spullen en een uitgebreide lunch.
In de kerstvakantie reizen wij als gezin naar Sri Lanka. We willen van deze periode van samen zijn ook een moment van delen maken. Daarom bezoeken we daar een weeshuis.
Het weeshuis heeft vooral behoefte aan lakens, handdoeken en slippers. We kopen deze spullen ter plaatse in Sri Lanka, zodat we meer kunnen doen met het ingezamelde bedrag en de lokale economie steunen.
Naast het overhandigen van spullen willen we ook een uitgebreide lunch aanbieden aan de kinderen van het weeshuis, die dan zelf ook vakantie hebben.
Alvast bedankt! 🌟
Actie georganiseerd door:
Marlieke Brijbag
Donaties
-
Harley & Iris Brijbag € 50,00
Mooi voorbeeld voor de kinderen, samen delen en voor de minder bedeelden zorgen
op 18-11-2025 -
Familie van Oosten € 15,00
Mooi initiatief!
op 17-11-2025 -
Roel en Celeste Gijsen € 25,00op 17-11-2025
-
Rosy Gijsen € 5,00op 17-11-2025
-
Heleen Heintjes € 50,00
Wat een mooi initiatief!🥰
op 17-11-2025