Gestolen camper
De nieuwe camper van Roos en Walter werd gestolen in Bosnië. Ze kochten deze om van hun pensioen te kunnen genieten.
7 donaties
€ 265 van € 4.000 ingezameld
Op 25 mei werd de nieuwe camper van Roos en Walter gestolen op een bewaakte parking toen ze een waterval gingen bezoeken in Bosnië. Daar staan ze dan in hun zwembroek en slippers.
Gelukkig hebben ze een verzekering, maar jammer genoeg dekt die niet alles zoals de LPG tank, Fietsendrager, comfortabele matras, kledij, inboedel …. . Ze planden een roadtrip van 4 maanden in Europa die triest eindigde. Ze verloren zo al hun spullen zoals kledij, laptop, brillen enzovoort.
Ze kochten deze camper vorig jaar om van hun welverdiende pensioen te genieten.
op 29-05-2024 gestart
343x bekeken
Actie georganiseerd door:
Zoë Van Den Heuvel
7 donaties
€ 265 van € 4.000 ingezameld
Donaties
-
Leon Pieters € 30,00op 30-05-2024
-
Max Pieters € 30,00op 29-05-2024
-
Emily De smedt € 30,00op 29-05-2024
-
Anoniem € 50,00op 29-05-2024
-
Greet Dufraing € 25,00op 29-05-2024
op 29-05-2024 gestart
343x bekeken
Andere acties in:
Diefstal / Fraude / Vandalisme
Misbruik melden