Gestolen camper

Gestolen camper

De nieuwe camper van Roos en Walter werd gestolen in Bosnië. Ze kochten deze om van hun pensioen te kunnen genieten.

7 donaties
€ 265 van € 4.000 ingezameld

Op 25 mei werd de nieuwe camper van Roos en Walter gestolen op een bewaakte parking toen ze een waterval gingen bezoeken in Bosnië. Daar staan ze dan in hun zwembroek en slippers.

Gelukkig hebben ze een verzekering, maar jammer genoeg dekt die niet alles zoals de LPG tank, Fietsendrager, comfortabele matras, kledij, inboedel …. . Ze planden een roadtrip van 4 maanden in Europa die triest eindigde. Ze verloren zo al hun spullen zoals kledij, laptop, brillen enzovoort. 
Ze kochten deze camper vorig jaar om van hun welverdiende pensioen te genieten. 

op 29-05-2024 gestart
343x bekeken

Actie georganiseerd door:

Zoë Van Den Heuvel

Zoë Van Den Heuvel

7 donaties
€ 265 van € 4.000 ingezameld

Donaties

  • Leon Pieters € 30,00
    op 30-05-2024
  • Max Pieters € 30,00
    op 29-05-2024
  • Emily De smedt € 30,00
    op 29-05-2024
  • Anoniem € 50,00
    op 29-05-2024
  • Greet Dufraing € 25,00
    op 29-05-2024
Toon alle donaties
op 29-05-2024 gestart
343x bekeken