Gevecht tegen suikerziekte. Dierenartskosten lopen hoog op

Gevecht tegen suikerziekte. Dierenartskosten lopen hoog op

€3000 aan kosten op twee maanden tijd, weegt financieel zwaar.

13 donaties
€ 510 ingezameld

Twee maanden geleden hebben we het nieuws gekregen dat onze kat, Nala, diabetes heeft. Hiervoor moet ze tweemaal per dag insuline krijgen. De insuline zelf is niet bepaald een duur product, maar de behandelingen en hospitalisaties die ze heeft moeten ondergaan zijn opgeteld meer dan €3000 geweest. We zijn verschillende keren moeten teruggaan naar de dierenarts omdat de insuline niet het bedoelde resultaat gaf en waardoor haar glucosegehalte gevaarlijk hoog was. Er zijn speciale meters geplaatst geweest bij Nala om haar suiker volledig te kunnen opvolgen. Geen enkele kost is ons te veel om haar gezondheid te kunnen garanderen, maar €3000 op twee maanden is toch een behoorlijk bedrag en onze spaarpot is niet oneindig (zeker niet in deze tijden). Via deze weg hopen we misschien toch een klein bedragje bij elkaar te krijgen om het financieel draagbaarder te maken voor toekomstige behandelingen. Alvast bedankt aan alle dierenvrienden die ons hierbij willen steunen.

op 09-08-2024 gestart
758x bekeken

Actie georganiseerd door:

Shelsey Peeters

Shelsey Peeters

13 donaties
€ 510 ingezameld

Donaties

  • Kathy Fyrstadottir € 10,00
    op 29-08-2024
  • Anoniem € 100,00
    op 13-08-2024
  • Pieter Verschelde € 15,00

    Hou mij op de hoogte

    op 11-08-2024
  • Hauke Verrept € 25,00
    op 11-08-2024
  • Arturo Vansteenbeck Pacheco € 100,00

    With love

    op 11-08-2024
Toon alle donaties
op 09-08-2024 gestart
758x bekeken
 
Andere acties in: Dieren
Misbruik melden