Hulpkreet van een radeloze mama
Omdat mijn ex werkgever colruyt group mij in de ellende heeft geduwd
1 donatie
€ 5 van € 20.000 ingezameld
Hallo iedereen, ik ben een mama die aan een bipolaire stoornis lijdt, tijdens een zware depressie heb ik een onherstelbare fout gemaakt op mijn job met een zwaar financieel gevolg, ik ben ten einde raad. Ik heb niks meer. Ik wil mijn zoontje, mijn leven nog een waardevol leven bieden maar dat lukt nu niet meer.
op 25-07-2024 gestart
117x bekeken
Actie georganiseerd door:
Kim De Ryck
1 donatie
€ 5 van € 20.000 ingezameld
Donaties
-
Anoniem € 5,00
Veel sterkte meid
op 25-07-2024
op 25-07-2024 gestart
117x bekeken
Andere acties in:
Juridisch
Misbruik melden