inzameling door weeral een inbraak met diefstal

inzameling door weeral een inbraak met diefstal

inzameling voor extra beveiliging in onze kantine door weeral een geslaagde inbraak poging.

16 donaties
30%
€ 295 van € 1.000 ingezameld

dit keer zijn de aan de haal gegaan met een deel elektro.

zoals co meters

wifi router

en onze splinternieuwe tv

 

daarom zijn we nu een extra inzameling gestart om onze en u kantine beter te beveiligen zodat dit echt de laatste keer is dat ze iets hebben kunnen weg nemen 

 

wat zouden we willen bereiken met de donaties .

eventueel een binnen camera 

nieuwe router zodat we de klanten opnieuw wifi kunnen aanbieden

eventueel een alarm systeem

extra vergrendelingen 

en eventueel een stukje voor een nieuwe tv(geen prioriteit)

op 26-01-2022 gestart
1777x bekeken

Actie georganiseerd door:

kim martin

kim martin

16 donaties
30%
€ 295 van € 1.000 ingezameld

Donaties

  • Andre Schrans € 25,00
    op 09-02-2022
  • Tom en Sofie Van Gelder € 20,00
    op 08-02-2022
  • Tina Da Graca € 25,00
    op 30-01-2022
  • Inge Vandenbempt € 30,00
    op 29-01-2022
  • Anoniem € 20,00
    op 28-01-2022
Toon alle donaties
op 26-01-2022 gestart
1777x bekeken