Nieuwe start, nieuwe pakjes (voltige team 3)

Nieuwe start, nieuwe pakjes (voltige team 3)
Ingeborg Veldman

Wij, team 3 van voltigevereniging de wittegheit maken een nieuwe start en daarbij horen nieuwe pakjes!

18 donaties
42%
€ 207 van € 500 ingezameld

Afgelopen 2 jaar hebben we als team veel tegenslag gehad. Corona,  nieuw paard ( we zijn wel superblij met onze lieve hermes) en veel wisselingen in het team, maar nu zijn we blij met ons 8-en om een nieuwe start te maken. Bij die start horen ook nieuwe pakjes die passen bij ons nieuwe thema “senoritas”! Hiervoor hebben we wat financiële hulp nodig, alle beetjes helpen! Wilt u ons hierin steunen?

Alvast bedankt, iris, tessa, zoe, senne, loeka, lou, merel en carlijn 

op 07-01-2022 gestart
1884x bekeken

Actie georganiseerd door:

Ingeborg Veldman

Ingeborg Veldman

18 donaties
42%
€ 207 van € 500 ingezameld

Donaties

  • Team 6 € 10,00

    Heel veel succes Senoritas!

    op 12-01-2022
  • Sylvia Swevels € 10,00

    Veel succes dames

    op 12-01-2022
  • Daisy Heuvel € 5,00

    Heel veel succes lieve syl! ❤ met je mooie team! Trots op jou

    op 12-01-2022
  • Anoniem € 5,00

    Go Syl met je mooie team!!! ?? ?

    op 11-01-2022
  • Anoniem € 25,00
    op 11-01-2022
Toon alle donaties
op 07-01-2022 gestart
1884x bekeken