Ongeluk gehad

Ongeluk gehad

Ik heb 3 jaar gelden een ongeluk gehad en ben er nog niks mee opgeschoten omdat de politie er bij betrokken

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Ik heb een ongeluk gehad waar ik heel maal niks aan kon doen en niet mijn schuld was maar van de politie en daar door al 3 jaar verder nog niks kunnen doen wie zou me asjeblieft willen helpen met een nieuwe vervoer ik durf ook niet meer op de scooter dus zal ik een auto moete aan schaffen en fysiotherapie moet volgen 

Mvg dieter

op 12-11-2022 gestart
319x bekeken

Actie georganiseerd door:

Dieter B

Dieter B

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 12-11-2022 gestart
319x bekeken