Rennen voor het Autisme Fonds
Tijdens de StoneCityRun 2026 ~10 kilometer~ rennen! Voor het Autisme fonds!
Momenteel is 5 km al pittig, dus ik daag mezelf de komende maanden uit om goed getraind in September deze 10 km te rennen!
Voor het Autisme fonds!
Iedereen die ons goed kent, weet dat dit onderwerp ons dichtbij het hart ligt.
Ik ren voor het goede doel en mijn geweldige dochter Hannah!
Actie georganiseerd door:
Tessa Meurs
Donaties
-
Anoniem ! € 50,004 weken, 1 dag geleden
-
Pa+Ma ! € 25,00op 13-04-2026
-
Joke de Vries € 20,00
You go girl!!!
op 07-04-2026 -
Dirkje Rauwerda € 5,00
Veel succes lieve Tessa!
op 07-04-2026 -
Anneke Ter Schure € 5,00
Succes tessa!
op 07-04-2026