Slachtoffers Typhoon Filipijnen, Caubian Island en Punta Engaño

Slachtoffers Typhoon Filipijnen, Caubian Island en Punta Engaño
Gaia Opdecam

De slachtoffers van de typhoon hebben jouw hulp nodig voor de heropbouw van huizen en boten voor de visvangst.

7 donaties
€ 265 van € 15.000 ingezameld

17/12/2021

Dag iedereen, 
Zoals jullie wellicht weten heeft typhoon Odette (Rai) de afgelopen dagen grote vernieling aangericht op grote delen van de Filipijnen. Het eiland waar mijn familie woont is zwaar getroffen, Caubian Island. De huizen, boten, de school, kerk, … zijn vernield. Er is geen elektriciteit. Deze mensen leven met weinig middelen en de boten zijn van groot belang aangezien zij voornamelijk van visvangst leven. Ook op het vaste land zijn de vernielingen groot en is er financiële hulp nodig. We doen zelf wat we kunnen om hen te steunen in de heropbouw, maar alleen kunnen we niet voldoende betekenen. Wij vragen jullie bijdrage voor onze familie omdat we dit alleen niet kunnen realiseren. Elke donatie wordt enorm geapprecieerd. Wij kunnen een bewijs voorzien aan de donateurs van de overschrijving van de donaties.  Groeten, Gaia 

op 17-12-2021 gestart
1922x bekeken

Actie georganiseerd door:

Gaia Opdecam

Gaia Opdecam

7 donaties
€ 265 van € 15.000 ingezameld

Donaties

  • Els Verley € 15,00
    op 09-01-2022
  • Jens Remue € 25,00

    Ik ben Jens Remue en mijn familienaam is Remue

    op 03-01-2022
  • Astrid Roesems € 20,00
    op 27-12-2021
  • Anoniem € 100,00

    hopelijk komt alles goed daar

    op 23-12-2021
  • René Goisse € 5,00
    op 18-12-2021
Toon alle donaties
op 17-12-2021 gestart
1922x bekeken