Slachtoffers Typhoon Filipijnen, Caubian Island en Punta Engaño
De slachtoffers van de typhoon hebben jouw hulp nodig voor de heropbouw van huizen en boten voor de visvangst.
17/12/2021
Dag iedereen,
Zoals jullie wellicht weten heeft typhoon Odette (Rai) de afgelopen dagen grote vernieling aangericht op grote delen van de Filipijnen. Het eiland waar mijn familie woont is zwaar getroffen, Caubian Island. De huizen, boten, de school, kerk, … zijn vernield. Er is geen elektriciteit. Deze mensen leven met weinig middelen en de boten zijn van groot belang aangezien zij voornamelijk van visvangst leven. Ook op het vaste land zijn de vernielingen groot en is er financiële hulp nodig. We doen zelf wat we kunnen om hen te steunen in de heropbouw, maar alleen kunnen we niet voldoende betekenen. Wij vragen jullie bijdrage voor onze familie omdat we dit alleen niet kunnen realiseren. Elke donatie wordt enorm geapprecieerd. Wij kunnen een bewijs voorzien aan de donateurs van de overschrijving van de donaties. Groeten, Gaia
Actie georganiseerd door:
Gaia Opdecam
Donaties
-
Els Verley € 15,00op 09-01-2022
-
Jens Remue € 25,00
Ik ben Jens Remue en mijn familienaam is Remue
op 03-01-2022 -
Astrid Roesems € 20,00op 27-12-2021
-
Anoniem € 100,00
hopelijk komt alles goed daar
op 23-12-2021 -
René Goisse € 5,00op 18-12-2021