Steun voor Joske
Joske men maatje is nogmaals opgenomen in de dierenkliniek
Joske men maatje van 7,5j heeft vorige week donderdag met spoed een ingreep ondergaan in zen mondje, vrijdag was men ventje terug thuis en leek alles beter te gaan tot zondag, vandaag 8 juni is hij terug opgenomen en ligt aan het infuus, morgen volgen er verschillende onderzoeken waaronder een dentale rx en rx´en van zen schedeltje, men ventje kampt met ademhaling en wou niet eten of drinken, nu doe ik via deze weg een oproep aan iedereen die men maatje mee wil helpen want de kosten lopen alsmaar op.als het gewrste bedrag wordt behaald en er schiet over wordt dat overgemaakt aan Vzw Ludwig&co
Actie georganiseerd door:
Dimitry Van Bergen
Donaties
-
Petra Laccroix € 100,001 week, 1 dag geleden
-
Gerd BACKELJAU € 10,00
Hopelijk wordt Joske snel weer beter
1 week, 3 dagen geleden -
Karen De.Maere € 25,00
Veel beterschap Joske!
1 week, 3 dagen geleden -
Gregory Celine € 50,002 weken geleden
-
Mrsa Grizzly € 10,00
Beterschap!
2 weken, 1 dag geleden