Auto afgebrand
Tijdens oud en nieuw is de auto van mijn schoonvader afgebrand. Hij had zijn autootje net helemaal in orde laten maken.
Fundraiser organised by:
R.C. van Riebec
Donations
-
Anonymous €140.00on 3/31/26
-
Sander Cornelisse €50.00
Namens ons sterkte en hoop dat er nog wat bijkomt. Al doet iedereen 5 euro in je Facebook… Namens ons sterkte en hoop dat er nog wat bijkomt. Al doet iedereen 5 euro in je Facebooklijst....Goodluck!
on 1/7/25 -
Rosita Pipje €15.00on 1/7/25
-
Ingrid Matser €100.00
Heel veel sterkte en hopelijk snel een nieuw autootje ?? we denken aan jullie.
on 1/6/25 -
Arjan Van der Wulp €25.00on 1/6/25