Belasting na corona
Ik heb op 6 maanden 2 belastingsbrieven in moeilijke tijden.
0 donations
€0 of €3,500 raised
Be the first to support this fundraiser!
Hallo
ik heb 2 maal belastingen moeten bij betalen, mijn laatste brief is 5279€ waarvan ik 3500€ te kort heb. Door Corona kan ik niet bijwerken om deze te betalen en heb ik hulp nodig. De mensen die mij steunen ben ik bereid de terug te vergoeden.
Started on 2/10/22
Viewed 599x
Fundraiser organised by:
Patrick Van Overmeire
0 donations
€0 of €3,500 raised
Be the first to support this fundraiser!
Started on 2/10/22
Viewed 599x