FC Lisse JO16-1 naar de Copa Santa in Spanje
Help de boys van de JO16-1 van FC Lisse naar de Copa Santa in Spanje!
Contact: [email protected]
Dit jaar heeft de JO16-1 van FC Lisse de kans om deel te nemen aan de Copa Santa in Spanje. Na de mooie ervaring van afgelopen seizoen in MΓΌnchen hopen we dat dit een nog mooiere ervaring mag worden. Teams uit heel Europa en zelfs uit Amerika spelen mee. Het toernooi is helaas niet kosteloos. De teams en jongens zullen acties moeten opzetten en ervoor moeten werken. Hopelijk worden ze gesteund door giften en sponsoren. Help je de jongens naar de Costa Brava in April? ππ» Anoniem of met naam, bedrag maakt helemaal niets uit en zelfs als je niet van voetballende jochies houdt klik dan alsnog op deze link!ππ»ππ
Fundraiser organised by:
Shannon Ausma
Donations
-
Ans Verdegaal β¬30.00
Veel plezier!
on 2/27/26 -
Anonymous β¬50.00
Veel succes met jullie actie. WB.
on 2/24/26 -
B. van Zetten β¬10.00
Succes en veel plezier in Spanje.
on 2/17/26 -
kees van Gerven β¬50.00on 2/16/26
-
Ted Wiegman β¬25.00on 2/14/26