Om mijn mini paardje te redden bij financiële kosten kliniek merelbeke
Mijn mini paardje in kliniek merelbeke , doen grote onderzoeken daar ze erg veel pijn heeft en operatie komt
Reeds paar onderzoeken ondergaan ook pijnstillers antibiotics ontstekingsremmers mijn minipaardje legt zich steeds neer na uitwerking pijnstiller en om in buik te zien wordt dit operatie die zeker 4000€ kost zal zijn stalling observatie medicijnen echo's mijn paardje is mijn kindje ( heb ooit mijn dochtertje verloren aan 9 maand )en paardje is mijn sterkte , doel mijn klein merrietje ligt in kliniek merelbeke waar mijn dierenarts zei dat ik met spoed haar daarnaartoe moest brengen. Naam op stamboek is NEVER ENDING FAIRY TALE NIMFE BELLA
Dank u lieve mensen die reeds doneerde mercikes
10-5-26 update bella
Reeds 4 dagen geen krachtvoer willen eten eten wel eet ze hooi gras en hartog grasmix( meer suikers) momenteel ,maagmedicatie staat nog opgetrokken in spagaat
Nog veel liggen krampen
Update bella 11-5-2026
Bellen kliniek merelbeke
Bella eet nog steeds géen krachtvoer , gelukkig wel hartog grasmix ( wat suikers ) en hooi .
Legt haar veel minder neer.
Als er vruchtje is kunnen ze dit nog niet zien.
Maar liever vruchtje kwijt dan bellatje.
Vandaag nog medicatie maar geen pijnstiller , wel iets voor maagje
Hoop op géen operatie nodig !
Longen oke bloed oke hart oke
Gevraagt wat kosten nu tot op vandaag zijn
Deze zijn nu ongeveer 600€
Zo blij met jullie hulp , echt !
Morgen nieuwe update
Update 12-5-26
Morgen bellatje verjaardag 3 lentes jong
Uitslag vandaag kliniek merelbeke
Bella oedeem dikke darm
Bella maagzweren
Deze 2 zijn zeer ernstig voor paard
Kan je googelen.kan geen foto zenden
Eet hooi hartog grasmix ( wat suikers)
Op wei gestaan
Morgen voormiddag echo of vruchtje er is of verloren is
Update 13-5-2026
Bella vandaag 3j
Naar kliniek merelbeke geweest..
Van WONDER gesproken.. met dierenarts daar gesproken ,Géen operatie nodig !!!
Maagzweren
Oedeem dikke darm
Heel erge pijnen kritieke toestand.
Bellatje mocht naar huis na 7 heftige dagen!
Dan naar stal in kliniek , dan hoort bella mijn stem …Wat een gehinnik …ik ken die stem !!! Wauw
Eens in stal komen emoties los en hoe.
Vind echt niet hoe hier foto's toe te voegen dus zal ieder persoonlijk bedanken ( hoop dat dit lukt )
Na rekening betalen 686€ en 2x nafte vervoer en iets kunnen bijleggen en na info uitleg hoe wat bella thuis verzorgen enz. vertrekken, bella kon niet hard genoeg lopen..
Door wind regen bliksem onweer hagel en 2 files op gemak voorzichtig naar bella haar huisje gereden terug bij haar vriendinnetjes.
DANK U WEL AAN ALLE DONATEURS UIT GANS MIJN HART EN NAMENS BELLATJE rekening was 648 ,98€ en 2x vervoer er nog bij..
Echo-Vruchtje is er niet ofwel kwijt !
Maar bellatje leeft !
Hier kan ik nu afsluiten met dank u dat deze actie bestaat voor iedereen doe dit nodig heeft !!!! DANK U WEL
Fundraiser organised by:
Inge Van clapdorp
Donations
-
Gina Delaere €10.00on 5/23/26
-
Maithé Cloet €50.00
Een kleine steun en hopelijk komt alles goed met Bella
on 5/12/26 -
Maria Aebers €50.00on 5/11/26
-
Kurt Goris €5.00on 5/11/26
-
Laura Willems €10.00
Mijn kaarsje brand hier voor jullie ❤️
on 5/11/26