inzameling door weeral een inbraak met diefstal
inzameling voor extra beveiliging in onze kantine door weeral een geslaagde inbraak poging.
16 donaties
€ 295 van € 1.000 ingezameld
dit keer zijn de aan de haal gegaan met een deel elektro.
zoals co meters
wifi router
en onze splinternieuwe tv
daarom zijn we nu een extra inzameling gestart om onze en u kantine beter te beveiligen zodat dit echt de laatste keer is dat ze iets hebben kunnen weg nemen
wat zouden we willen bereiken met de donaties .
eventueel een binnen camera
nieuwe router zodat we de klanten opnieuw wifi kunnen aanbieden
eventueel een alarm systeem
extra vergrendelingen
en eventueel een stukje voor een nieuwe tv(geen prioriteit)
op 26-01-2022 gestart
1777x bekeken
Actie georganiseerd door:
kim martin
16 donaties
€ 295 van € 1.000 ingezameld
Donaties
-
Andre Schrans € 25,00op 09-02-2022
-
Tom en Sofie Van Gelder € 20,00op 08-02-2022
-
Tina Da Graca € 25,00op 30-01-2022
-
Inge Vandenbempt € 30,00op 29-01-2022
-
Anoniem € 20,00op 28-01-2022
op 26-01-2022 gestart
1777x bekeken