inzameling door weeral een inbraak met diefstal

inzameling door weeral een inbraak met diefstal

inzameling voor extra beveiliging in onze kantine door weeral een geslaagde inbraak poging.

16 donations
30%
€295 of €1,000 raised

dit keer zijn de aan de haal gegaan met een deel elektro.

zoals co meters

wifi router

en onze splinternieuwe tv

 

daarom zijn we nu een extra inzameling gestart om onze en u kantine beter te beveiligen zodat dit echt de laatste keer is dat ze iets hebben kunnen weg nemen 

 

wat zouden we willen bereiken met de donaties .

eventueel een binnen camera 

nieuwe router zodat we de klanten opnieuw wifi kunnen aanbieden

eventueel een alarm systeem

extra vergrendelingen 

en eventueel een stukje voor een nieuwe tv(geen prioriteit)

Started on 1/26/22
Viewed 1777x

Fundraiser organised by:

kim martin

kim martin

16 donations
30%
€295 of €1,000 raised

Donations

  • Andre Schrans €25.00
    on 2/9/22
  • Tom en Sofie Van Gelder €20.00
    on 2/8/22
  • Tina Da Graca €25.00
    on 1/30/22
  • Inge Vandenbempt €30.00
    on 1/29/22
  • Anonymous €20.00
    on 1/28/22
Show all donations
Started on 1/26/22
Viewed 1777x