Kampioensboete Ajax

Kampioensboete Ajax

Wie help mij met het betalen van mijn boete die ik kreeg bij het afsteken van een fakkel bij Ajax

16 donaties
65%
€ 169 van € 259 ingezameld

Ik werd opgepakt door de politie omdat ik een fakkel had afgestoken tijdens het vieren van het kampioens feest van Ajax buiten de arena 

het betrof zelfs CAT 1 vuurwerk maar dat maakte niet uit 

op 25-04-2021 gestart

Actie georganiseerd door:

Niels  Baars

Niels Baars

16 donaties
65%
€ 169 van € 259 ingezameld

Donaties

  • Albert Bimmel € 25,00

    Schande dat je werd opgepakt. No way dat je de boete gaat betalen.

    op 27-04-2021
  • Oma Baars € 10,00

    Van oma

    op 26-04-2021
  • Anoniem € 10,00
    op 26-04-2021
  • Anoniem € 5,00

    Foei

    op 26-04-2021
  • Kouwe Arie € 5,00
    op 26-04-2021
Toon alle donaties
op 25-04-2021 gestart
 
Andere acties in: Juridisch
Misbruik melden