Kampioensboete Ajax

Kampioensboete Ajax

Wie help mij met het betalen van mijn boete die ik kreeg bij het afsteken van een fakkel bij Ajax

16 donations
65%
€169 of €259 raised

Ik werd opgepakt door de politie omdat ik een fakkel had afgestoken tijdens het vieren van het kampioens feest van Ajax buiten de arena 

het betrof zelfs CAT 1 vuurwerk maar dat maakte niet uit 

Started on 4/25/21

Fundraiser organised by:

Niels  Baars

Niels Baars

16 donations
65%
€169 of €259 raised

Donations

  • Albert Bimmel €25.00

    Schande dat je werd opgepakt. No way dat je de boete gaat betalen.

    on 4/27/21
  • Oma Baars €10.00

    Van oma

    on 4/26/21
  • Anonymous €10.00
    on 4/26/21
  • Anonymous €5.00

    Foei

    on 4/26/21
  • Kouwe Arie €5.00
    on 4/26/21
Show all donations
Started on 4/25/21
 
Other fundraisers in: Legal
Report abuse