Kampioensboete Ajax
Wie help mij met het betalen van mijn boete die ik kreeg bij het afsteken van een fakkel bij Ajax
Ik werd opgepakt door de politie omdat ik een fakkel had afgestoken tijdens het vieren van het kampioens feest van Ajax buiten de arena
het betrof zelfs CAT 1 vuurwerk maar dat maakte niet uit
Actie georganiseerd door:
Niels Baars
Donaties
-
Albert Bimmel € 25,00
Schande dat je werd opgepakt. No way dat je de boete gaat betalen.
op 27-04-2021 -
Oma Baars € 10,00
Van oma
op 26-04-2021 -
Anoniem € 10,00op 26-04-2021
-
Anoniem € 5,00
Foei
op 26-04-2021 -
Kouwe Arie € 5,00op 26-04-2021