Kampioensboete Ajax
Wie help mij met het betalen van mijn boete die ik kreeg bij het afsteken van een fakkel bij Ajax
Ik werd opgepakt door de politie omdat ik een fakkel had afgestoken tijdens het vieren van het kampioens feest van Ajax buiten de arena
het betrof zelfs CAT 1 vuurwerk maar dat maakte niet uit
Fundraiser organised by:
Niels Baars
Donations
-
Albert Bimmel €25.00
Schande dat je werd opgepakt. No way dat je de boete gaat betalen.
on 4/27/21 -
Oma Baars €10.00
Van oma
on 4/26/21 -
Anonymous €10.00on 4/26/21
-
Anonymous €5.00
Foei
on 4/26/21 -
Kouwe Arie €5.00on 4/26/21