Stedeke nieuwe tenten

Stedeke nieuwe tenten

Onze tenten die jaarlijks meegaan op kamp zijn aan vervanging toe. Steunt u ons?

21 donaties
29%
€ 435 van € 1.498 ingezameld

Ieder jaar gaat groep 8 op schoolkamp. De school heeft ooit tenten aangeschaft die mee gingen op reis. Echter zijn de tenten helemaal op door de vele gezellige kampen in de afgelopen jaren. Daarom is de huidige groep 8 een actie gestart. Zij willen dit jaar genoeg geld ophalen zodat er nieuwe tenten aangeschaft kunnen worden. Niet alleen zijzelf maar ook alle volgende groepen 8 zullen hier jarenlang plezier van hebben. U kunt groep 8 steunen door uw lege flessen af te staan aan een van de leerlingen van Stedeke te Diepenheim. Maar het is nu ook mogelijk om een door u bepaald bedrag te doneren. Alle beetjes helpen! Namens de leerlingen uit groep 8 alvast onwijs bedankt voor uw bijdrage. :) 

op 14-04-2021 gestart

Actie georganiseerd voor:

Stedeke Diepenheim

Stedeke Diepenheim

Doorzetten, opnieuw beginnen en succes ervaren.

Actie georganiseerd door:

Stijn Jager

Stijn Jager

21 donaties
29%
€ 435 van € 1.498 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 10,00
    op 25-04-2021
  • wendy holstege € 10,00

    Goed bezig groep 8

    op 19-04-2021
  • Jeannette Wes € 5,00

    Veel plezier!

    op 18-04-2021
  • Nicole Averdijk € 20,00

    Heel veel succes met de tentenactie!

    op 17-04-2021
  • M Engen € 15,00
    op 15-04-2021
Toon alle donaties
op 14-04-2021 gestart
 
Andere acties in: Wens Onderwijs
Misbruik melden