Stedeke nieuwe tenten
Onze tenten die jaarlijks meegaan op kamp zijn aan vervanging toe. Steunt u ons?
Ieder jaar gaat groep 8 op schoolkamp. De school heeft ooit tenten aangeschaft die mee gingen op reis. Echter zijn de tenten helemaal op door de vele gezellige kampen in de afgelopen jaren. Daarom is de huidige groep 8 een actie gestart. Zij willen dit jaar genoeg geld ophalen zodat er nieuwe tenten aangeschaft kunnen worden. Niet alleen zijzelf maar ook alle volgende groepen 8 zullen hier jarenlang plezier van hebben. U kunt groep 8 steunen door uw lege flessen af te staan aan een van de leerlingen van Stedeke te Diepenheim. Maar het is nu ook mogelijk om een door u bepaald bedrag te doneren. Alle beetjes helpen! Namens de leerlingen uit groep 8 alvast onwijs bedankt voor uw bijdrage. :)
Actie georganiseerd voor:
Stedeke Diepenheim
Doorzetten, opnieuw beginnen en succes ervaren.
Actie georganiseerd door:
Stijn Jager
Donaties
-
Anoniem € 10,00op 25-04-2021
-
wendy holstege € 10,00
Goed bezig groep 8
op 19-04-2021 -
Jeannette Wes € 5,00
Veel plezier!
op 18-04-2021 -
Nicole Averdijk € 20,00
Heel veel succes met de tentenactie!
op 17-04-2021 -
M Engen € 15,00op 15-04-2021