Stedeke nieuwe tenten
Onze tenten die jaarlijks meegaan op kamp zijn aan vervanging toe. Steunt u ons?
Ieder jaar gaat groep 8 op schoolkamp. De school heeft ooit tenten aangeschaft die mee gingen op reis. Echter zijn de tenten helemaal op door de vele gezellige kampen in de afgelopen jaren. Daarom is de huidige groep 8 een actie gestart. Zij willen dit jaar genoeg geld ophalen zodat er nieuwe tenten aangeschaft kunnen worden. Niet alleen zijzelf maar ook alle volgende groepen 8 zullen hier jarenlang plezier van hebben. U kunt groep 8 steunen door uw lege flessen af te staan aan een van de leerlingen van Stedeke te Diepenheim. Maar het is nu ook mogelijk om een door u bepaald bedrag te doneren. Alle beetjes helpen! Namens de leerlingen uit groep 8 alvast onwijs bedankt voor uw bijdrage. :)
Fundraiser organised for:
Stedeke Diepenheim
Doorzetten, opnieuw beginnen en succes ervaren.
Fundraiser organised by:
Stijn Jager
Donations
-
Anonymous €10.00on 4/25/21
-
wendy holstege €10.00
Goed bezig groep 8
on 4/19/21 -
Jeannette Wes €5.00
Veel plezier!
on 4/18/21 -
Nicole Averdijk €20.00
Heel veel succes met de tentenactie!
on 4/17/21 -
M Engen €15.00on 4/15/21